You are currently viewing ראש בראש – אינדיאנה נגד מיאמי /שחר צ'קוטאי

ראש בראש – אינדיאנה נגד מיאמי /שחר צ'קוטאי

כבר ראינו אותם העונה, כבר חווינו עליות ומורדות, וכעת הם נפגשים ראש בראש בסדרה שתעלה אותם אל מול הבאקס (ככל הנראה). אז מה יהיה?

נרשמתם לבראקט הפלייאוף של הופס?

מאמנים –

אריק ספולסטרה (12 עונות במיאמי, לפני כן היה עוזר מאמן במיאמי) מאמן מוערך וקשוח בעל 2 אליפות כמאמן אז עם וייד בוש ולברון, מאז ההפסד בגמר לספרס ב-2014, מיאמי עלתה פעמיים לפלייאוף – ב -2016 הודחה בסיבוב השני, ב-2018 הודחה בסיבוב הראשון.
נייט מקמילן – (עונה רביעית כמאמן ראשי של אינדיאנה, לפני כן היה מאמן בסיאטל ז"ל ובפורטלנד) כל עונותיו בפייסרס עלה עימם לפלייאוף אך לא עבר סיבוב ראשון (למעשה מלבד עונה אחת הוא לא עבר את הסיבוב הראשון באף שנותיו).

מאזן עונתי 1-3 למיאמי, 1-1 בבועה.

מאזן בסדרות פלייאוף: 1-3 מיאמי. יריבות קלאסית של תחילת העשור.

Heat vs. Pacers - Game Summary - January 8, 2020 - ESPN

אינדיאנה פייסרס (מקום רביעי, 28-45)

חמישיה צפויה: ברוגדון, אולדיפו, הולידיי, וורן וטרנר

מחליפים עיקריים: הולידיי, מקדרמונט, מקונל וסמפסון.

מאזן בבועה – 2-6

נקודות מרכזיות מהבועה –

  • החזרה של ברוגדון ואולדיפו – 18.6 נק' לברוגדון, 16 לאולדיפו שניהם קוטפים כ-6 רב' במשחק כאשר הראשון גם מחלק 6.4 אס'. והם האופציות הבאות אחרי וורן שיזדקק לכל עזרה אפשרית. אמנם חזרה איטית שלהם, אך היא מוסיפה המון להגנה וגם להתקפה והם יהיו קריטים בסדרה הזאת.
  • חיסרונו של סבוניס – דווקא החיסרון שלו פתח בפני אינדיאנה אפשרות חדשה של משחק – הסמול בול. טרנר בסנטר כאשר הוא מוקף קלעים, והמשחק מתנהל עם תנועה על קו השלוש כשגם טרנר יכול לקלוע וזה סכנה להשאיר כל שחקן על השלוש לבד.
  • וורן – בהמשך ישיר להעדרו של סבוניס, הוואקום שנוצר נותן יותר כדורים שהולכים לוורן שלוקח על עצמו יותר, וגם קולע יותר. כמה יותר? 31 בבועה, מפלצת רצינית. מתמודד ל-MVP הבועה, ובטוח שיהיה בחמישיית הבועה.
  • חוסר עומק – בניגוד מוחלט למיאמי שם יש 5-6 חבר'ה שהם משמעותיים וטובים, אינדיאנה די קצרה בספסל, הולידיי מקדרמונט ומקונל הם היחידים שאפשר לסמוך עליהם וגם הם מאוד חד-גונים. סמפסון עולה כי אין ברירה כאשר בעיתות צרה יש גם את ביטאדזה וליף.

מיאמי היט (מקום חמישי, 29-44)

חמיישיה צפויה: אדביו, קראודר, באטלר, רובינסון ונאן/דראגיץ'.

מחליפים מרכזיים: איגודלה, הירו, אוליניק, לאונרד, דארגיץ' ודרק ג'ונס ג'וניור. גם היל ווינסנט יוכלים לעזור בעיקר בגארבג'-טיים.

מאזן בבועה: 5-3
מגמות מרכזיות בבועה:

  • הנעת כדור – מיאמי מעבירים כדור מיד ליד במהירות, בשכל ולפעמים גם יותר מדי. הם מוסרים 27 אס' בבועה, וזה בלי באטלר, נאן ודראגיץ שלא השתתפו ברוב המשחקים. וכאשר הזריקות נכנסות, קשה מאוד לנצח אותם.
  • הגנה – ההיט משחקים הגנה קשוחה, אזורית שקשה לחדור ולא מתפשרת. כשיש לך את הפוורודים השומרים מהטובים בליגה קשה לעבור ולקלוע. הנחישות והמלחמה על כל כדור כמו גם הצפיפות שמייצרים על הצבע, וזה מתבטא בחטיפות – 8.7 למשחק (כאשר החוטף העיקרי, באטלר, איננו במחצית מהמשחקים). גם בחסימות מיאמי מהטופ של הליגה עם 5.1 בממוצע. הגנה שעשתה חיים קשים לאלופה, שגם ביום לא טוב של קליעה מיאמי נשארה בתמונה בזכות ההגנה.
  • עומק ספסל – כשדראגיץ', הירו, אוליניק איגי ודרק גונס ג' עולים מהספסל ונותנים כוח אש, מיאמי יכולה להכין את עצמה לכל תרחיש ולנצל את שחקני הספסל שעשו קפיצה רצינית בפגרה.
  • שחקנים שעדיין לא חזרו לעצמם – באם עדיין לא נראה עצמו, קבלת ההחלטות שלו די רעה, ניהול המשחק בינוני, קליעה חלשה. הוא עדיין לא הגיע לבועה בצורה מוחלטת אך בהחלט בדרך.
    קנדריק נאן – שותף ב-4 משחקים באזור יום ההולדת שלו אך קלע רק 7.8 בסה"כ. הקליעה שלו בחוץ לחלוטין, גם ההגנה לא שם. היציאה מהבועה במהלכה לא הועילה לו כלל. ונקווה שהוא יכנס לעניינים במהרה.
The ultimate Miami Heat fan survey results are in, and here's what ...

מאצ'-אפים מרכזיים בסדרה:

  • באטלר – וורן: באטלר בבועה עם 16 נק' 6.8 רב' 4.8 אס' 2.8 חט'. וורן כאמור עם 31 נק', 6.3 רב' 1.3 חט' 1.2 חס'. ההגנה של באטלר מול ההתקפה של וורן. המלחמה שכבר קיימת וקצת שככה, הרצון להיות קשוח יוביל אותם ראש בראש ואולי גם יהיה מכות והרחקה.
Miami Heat vs. Indiana Pacers and Jimmy Butler vs. T.J. Warren ...
  • אדביו – טרנר: שניהם נחשבים לסנטרים חדשניים, הראשון בגלל יכולת ניהול המשחק שלו, השני בגלל הקליעה מחוץ לקשת. הגנתית שניהם מצויינים אך אדביו בגלל השמירה האישית שלו בפנים ובחוץ לעומת זאת טרנר נחשב לשומר אישי חלש אך מגן טבעת מצויין (1.7 חס').
  • גארדים – דראגיץ, רובינסון הירו ונאן מול אולדיפו, בורגדון מקונל והולידיי. הרבה מאוד תלוי בכפות ידיהם, הם שובר השיוויון בין הפסד לניצחון, הגנתית יש לאינדיאנה יתרון מובהק, אך התקפית הם די שווים עם יתרון של מיאמי. 50 נק' מהגארדים של אינדיאנה מול 60 של מיאמי.
  • קליעה משלוש – שתי הקבוצות זורקות משלוש. מיאמי עם 48% שימוש בשלשות ב-35.9% קליעה כשהיא זורקת כ-40 שלשות למשחק ומדייקת 14.4. אינדיאנה יותר מתבססת על קליעה בתוך הקשת אך גם היא זורקת לא מעט משלוש -31.6 זריקות מתוכם היא קולעת 11.4 שזה 36.2% מחוץ לקשת. ההגנה על השלוש קריטית גם היא – אינדיאנה שומרת טוב על השלוש, קולעים נגדה מדי ערב 12 שלשות ב-32%. מיאמי סופגת יותר -12.4 ב-35.4%.
  • קלעים – בהמשך ישיר לסעיף הקודם, מצבת הקלעים משנה מאוד את התמונה, לכל קבוצה יש קלעים מרכזיים, רובינסון הירו קראודר ודראגיץ באדום וורן, הולידיי (גם ארון וגם ג'סטין) מקדרמונט ואולדיפו. עצירה שלהם תשנה את המשחק. ראינו את טורונטו עוצרת את רובינסון ולא נותנת לו מרחב נשימה, גם בהתמודדות שהייתה בבועה בין ההיט לפייסרס ראינו את מיאמי מקשה מאוד על וורן ועל שאר הקלעים עד שאין להם ברירה והם זורקים זריקות קשות.
Image
תתכוננו! שעות נוחות לפנינו

הימור – ראינו זאת במהלך העונה כמה פעמים, מיאמי עדיפה על אינדיאנה בכמה רמות, ויש לה את הכלים לעצור את וורן, אולדיפו וטרנר. לדעתי הסדרה תסתיים 4-1 למיאמי.

Subscribe
Notify of
31 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin
15/08/2020 21:05:10

תודה לשחר שמתחיל את סדרת פריוויו הפלייאוף שלנו. אני איתך בתוצאה – יש למיאמי מצ'-אפ טוב וסביר שנראה כאן הרבה דקות של סמול בול כשאינדיאנה שיחקה בבועה בעיקר עם הרכב של שלושה גארדים. מקווה שהקליעה של רובינסון תגיב טוב בפלייאוף ושאדביו ישמור על וורן ולא יתבזבז על טרנר האנמי ממנו (או ישאר בצבע). ההיט קבוצה מגוונת יותר, והאפשרות שלה לשחק עם איגודלה או באטלר על אולדיפו וברוגדון יכולה לעשות חיים קשים לאינדיאנה. יש לי הרגשה שטיילר הירו יתן כמה משחקים של 20+ בפלייאוף הזה, החל מהסדרה הזאת.

asaf
15/08/2020 21:27:50

תודה שחר. פריוויו נהדר. מיאמי בחמישה או שישה .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעולה שחר-מיאמי קל

jefffoster10
Editor
15/08/2020 22:37:36

אחלה פריוויו
העומק של מיאמי יכריע
נקווה לפחות שוורן יפנק את באטלר באיזו סנוקרת חביבה
יהיה יותר צמוד מהצפוי, אבל אינדיאנה תיפול מהרגליים בסוף
לא בלי צער אני מהמר- מיאמי ב7

עמיחי קטן
Admin
16/08/2020 0:01:54

תודה.
יש לי תחושה שהולך להיות די קונצנזוס על מיאמי, אבל יהיו משחקים צמודים, בלי קשר לתוצאה הסופית

אשך טמיר המקורי
16/08/2020 10:35:50

1+

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/08/2020 1:42:26

רק אני סבור שספולסטרה קצת אוברייטד (טופ-10, אך בטח לא טופ-5)?

תודה על הפריוויו.. מצוין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
16/08/2020 6:43:51

לדעתי טופ 5

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
16/08/2020 14:36:09
Reply to  צ'יקו

כי עם לברון והטריו הציפייה מהם הייתה יותר מהישגיהם, ומאז שהוא עזב הם ניצחו סדרת פלייאוף אחת בחמש שנים ומקסימום יהיה השנה 2 ב-6.. הוא אחלה, מעל הממוצע, אבל איני מבין מדוע התפיסה הכללית ממנו היא של גאון כדורסל מבריק.
פופ, קר, סטיבנס, באד, קרלייל, נרס מעליו לדעתי. הוא בטיר 2 (גם אם מוביל בו) של ריברס, דאנתוני ועוד..

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
17/08/2020 0:41:26
Reply to  צ'יקו

כמעט הגיע לפלייאוף – במזרח.. גם הורנסק, ועוד במערב עם 48 (9?) נצחונות..
לא רואה בו גרייטנס..

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
16/08/2020 23:13:10

אני מסכים. עושה את העבודה שלו כמו שצריך ומסתדר עם כוכבים, אבל לא מעבר למאמן טוב.

א.ב
א.ב
16/08/2020 11:32:39

כן, זה רק אתה

חגי "התותח" ניסני
Editor
16/08/2020 7:19:29

תודה שחר.
.
אני חושב שאתה קצת מגזים ביכולת שמיאמי. יש לכם מעט מדי שחקנים יוצרים למקרה שההתקפה נתקעת בטח בטח מול שומרים מצוינים כמו ברודון ודיפו. אני מאמין שמיאמי תצלח את זה אבל ממש ממש לא בקלות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פריוויו מצוין ומקיף, תודה רבה שחר.
.
ראינו בבועה שבשטח דברים לעתים נראים אחרת מעל הנייר. בהחלט ניתן לצפות שבפלייאוף רמת האינטנסיביות תעלה, אבל אנחנו עדיין לא יודעים איך נראית החיה הזו שקוראים לה פלייאוף בבועה ורמת אי הוודאות כאן גדולה מפלייאוף רגיל.
.
ואחרי ההסתייגות הזו, גם אני מהמר על מיאמי, בעיקר בגלל העדרו של סאבוניס, סימן השאלה בנוגע לכושר המשחק של אולדיפו וברוגדון הפצועים, ונוכחותו של איגי בצד השני.

IDO
IDO
16/08/2020 11:13:13

אחלה פרומו. 2 קבוצות פצצה שבנויות לרוחב. שחקנים טובים בהרכב הראשון והשני. לחוסר מזלם של אינדיאנה במיאמי יש שיטה מצויינת ואחד באטלר, שהוא אחד מששה שחקנים בליגה שמחליטים שהם מנצחים אותך ויציאו את הנצחון דרך הגרון.
4:1 למיאמי.
בסיביב הבא מילווקי, שיש להם מאצאפ עלוב מול מיאמי. ואז גמר מזרח. הם יכולים ללכת עד הסוף.

חגי "התותח" ניסני
Editor
16/08/2020 12:08:36
Reply to  IDO

בקיצור פורטלנד מול מיאמי בגמר

IDO
IDO
16/08/2020 12:14:11

🤙🤙🤙

popo
popo
16/08/2020 12:24:26

תודה ציקו
מהמר על הפתעה.
אינדי תדיח את מיאמי בסדרה אדירה של אולדיפו וורן ושח מט של מקמילן לספולסטרה, מקמילן לא מספיק מוערך, מאמן מעולה.

נמרוד איתן
16/08/2020 13:26:18

תודה שחר, אחלה פריוויו.

אינדיאנה קצת "מבאסים". כל שנה אני מחכה להם וכל שנה יש משהו שעוצר אותם. הפציעה של אולדיפו בשנה שעברה, והעובדה שעדיין לא חזר לכושר מלא ועכשיו גם הפציעה של סאבוניס, והרוטציה כמו שציינת גם ככה קצרה. וגם מיילס טרנר שחשבתי שיתפתח להיות יותר משמעותי ויציב בהתקפה.

מצד שני מיאמי משחקים אחלה של כדורסל, מהקבוצות המהנות לצפייה. אני חושב שרובינסון והירו הצעירים מאוד משמעותיים להצלחה שלהם בפלייאוף. היכולת של רובינסון להמשיך לזרוק בכמות גבוה ולקלוע באחוזים מעולים יכולה לפתוח למיאמי הרבה מאוד אופציות בהתקפה ולגרום להגנה של אינדיאנה לקבל החלטות קשות. היכולת של הירו כמו שרועי גם ציין פה בתגובות להיות עוד יוצר בהתקפה, והוא עשה את זה טוב במשחקים שראיתי בבועה יהיו משמעותיים מאוד, כי באמת בדקות שהכדורסל פחות זורם יש להם רק את דראגיץ' ובאטלר שלדעתי אפשר לסמוך עליהם כרגע, ובאטלר הוא לא מהלבל הראשון בליגה של היוצרים. לכם אם הירו יוכיח את עצמו כבר בפלייאוף הראשון זה ישים את ההתקפה של מיאמי במצב טוב לצד כל הפורוורדים המגוונים והמנוסים שלהם.

אני חושב שמיאמי פייבוריטית , אבל יש הרגשה בבועה שהמשחקים בסוף צמודים כמעט תמיד, לכן אם אינדיאנה יוכלו להאט את הקצב ולהשאיר את המשחקים על סקור נמוך, הם יוכלו להסתמך על אולדיפו, ברוגדון ווורן שיביאו להם נצחונות ואולי גם את הסדרה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/08/2020 13:36:08

אינדי קבוצה עקשנית, הם לא יוותרו בקלות, אבל חסרונו של סאבוניס יקירי הופך אותם לקצרים אף יותר. מיאמי מאידך, ועוד אחרי התוספת של איגי עוף החול, מציגה ספסל ארוך. מיאמי.
תודה על הפריוויו המצויין

Side Show Bob
Side Show Bob
16/08/2020 15:17:15

אחרי הפציעה של סימונס, זאת נותרה הסידרה היחידה שמעט צמודה במזרח, יש לי הרגשה שאינדיאנה תנצח יותר ממשחק אחד בסידרה הזאת.

NFS
NFS
16/08/2020 18:36:58

תודה צ'יקו על פריוויו איכותי ביותר.
אינדי יעשו את המוות למיאמי, יהיה צפוף וקשה ובסוף מיאמי יעברו בשישה משחקים.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
16/08/2020 23:14:36

אני חושב שמיאמי לוקחת את אינדיאנה ב 4-2 קשוח בדרך להפתעה בחצי והדחה של יאניס, כל הדרך למפח נפש בגמר מול טורונטו

trackback

[…] לפריוויו הסדרה של שחר צ'יקוטאי: https://hoops.co.il/?p=198694 […]